Kamerverhuur Heemskerk .nl

Gericht op de regio Amsterdam - Haarlem - Alkmaar en omstreken

! Schitterend gelegen met een uniek uitzicht over het oergezellige centrum

Voor de verhuur van 18 kamers, schitterend gelegen en uitzicht over het oergezellige hartje centrum van Heemskerk,

op een A1-Top-locatie, tussen de vele leuke winkels en gezellige horecagelegenheden met aanverwante terrassen.

De afmetingen van de kamers variëren van ca. 19m2 t/m 24m2.

Alle kamers gelegen in een volledig gerenoveerd

en gemoderniseerd pand met een 'hotelachtige ambiance'...

De kamers hebben de beschikking over een klein keukenblokje  waaronder de eigen koelkast geplaatst kan worden.

Hierdoor kunnen de meeste 'keuken'activiteiten, w.o. koffiezetten e.d. op de eigen kamer gebeuren.

Alléén 't echte kookwerk gebeurt in de algemene zeer ruime luxe keukens, dus géén last van kookluchtjes e.d. op de kamer.

Onderstaande afbeeldingen kunt u bekijken voor een goede indruk van

de diverse type kamers en voorbeelden van mogelijke inrichtingen!

Door op de foto's 2x te dubbelklikken kunt u ze in vol formaat bekijken en geeft dat een leuk beeld van deze kamers

In het hartje van het mooie Heemskerk

Kijkt u vooral ook naar de leuke en interessante link "Historie"

Heemskerk ligt zéér centraal met een directe aansluiting op de A9, ca. 20 minuten tot Schiphol met de auto tussen Haarlem ca. 12km en Alkmaar ca. 12km en tot Amsterdam ca. 20 km dus optimaal gelegen tot deze steden met de voordelen van nog gratis parkeren en een goed openbaar vervoer!
Om nog maar niet te spreken van de schitterende groene woonomgeving, het Heemskerkse strand en het schitterende Noordhollands Duinreservaat met 7000 ha. rust en natuur !
Meer over Heemskerk